Administrowanie aplikacjami IT, w tym wsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów
Zapewnianie wsparcia IT dla użytkownika końcowego na miejscu i zdalnie na 1-3 linii
Zapewnianie wsparcia IT dla użytkownika końcowego
Zapewnianie wsparcia IT dla użytkownika końcowego na miejscu i zdalnie na 1-3 linii
Zapewnianie wsparcia IT dla użytkownika końcowego na miejscu i zdalnie na 1-3 linii
Zapewnianie wsparcia IT na 1-2 linii dla użytkowników na miejscu i zdalnie
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów na drugiej linii wsparcia (T2/L2) dla klientów kluczowych i biznesowych
Wsparcie techniczne dla pracowników na I linii (1300 osób)
Wykonywanie raportów pomiarowych nieruchomości w aplikacji Floorplanner.com
Wsparcie techniczne na I linii
Wsparcie techniczne dla pracowników na I linii
Inżynieria Sieci Teleinformatycznych
Dzienne studia II stopnia - Informatyka
Dzienne studia - Inżynieria Środowiska
Dzienne studia - Nauki Ścisłe, specjalność: informatyka stosowana